Acelaşi concept de branding este repetat an de an de Chivas Regal, care vine cu feliile de gazon la subsuoară, le pune cap la cap în holul firmei şi organizează un concurs de putting (mini golf) la care poate participa orice angajat. Conceptul e bun şi pare a fi peren. În urma concursului, se desemnează un cîştigător care merge în marea finală, unde întîlneşte pe cîştigătorii de la alte firme. Aşa merge treaba.
Anul ăsta, faza pe şcoală am cîştigat-o eu (vineri), pe un gazon denivelat, cu iarbă pletoasă, cumpărat de la magazinul de bricolaj, raionul garden. Poze de la fiecare firmă se pot viziona aici, la secţiunea foto. Climaxul concursului va avea loc astă seară, la Palatul Bragadiru, unde vreo 40 de concurenţi îşi vor disputa supremaţia şi o excursie la St. Moritz. Ar trebui ca în aceste ore să-mi exersez niţel swing-ul...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu