marți, 18 decembrie 2007

Der neue BMW M3

Duminică, pe o ninsoare abundentă, am fost la Snagov să testez noul BMW M3, balaurul din curtea Automobile Bavaria. N-am prea avut ce testa, pentru că pe zăpadă, se merge mai bine cu o dacie din '70 decît cu un BMW care trage pe spate. M-au impresionat aşa: zgomotul motorului, rapiditatea cu care maşina răspunde la comenzi, sistemul de comenzi vocale (cei care ştiu nemţeşte pot dicta o frecvenţă în FM pe care să se ducă radioul!), sistemul de meniuri şi butonul unic cu care se navighează prin ele. Oi fi eu tîmpit, dar forţa brutală (460 de cai, tată!) pe care o simţeam în talpă nu era de natură să mă liniştească, poate şi din cauza carosabilului acoperit cu zăpadă care făcea ca la orice bruscare a comenzilor, să simt cum bolidul pleacă într-o parte. Simţeam că sînt călare pe un dragon care numai pentru că e el băiat bun nu mă aruncă de pe grumazu-i. Nu am dominat maşina, ci am fost surclasat de ea, îmi pare rău să o spun.

L-am avut lîngă mine pe Claudiu David, singurul pilot român de raliu care aleargă în WRC, umăr la umăr cu ăi mai mari. A fost destul de sceptic în legătură cu valenţele mele de pilot de raliu şi mi-a arătat cum se efectuează un drift caligrafic, pe zăpadă. Nu am reuşit să-l imit decît parţial şi cu infinit mai puţină graţie:

Niciun comentariu: