joi, 30 august 2007

inch'Allah

Prietenul Laurenţiu Brătan, critic de film şi călător neobosit mă buzzuie şi îmi scrie febril pe messenger:
-sunt in beirut est, cartierul musulman. turist.
-draga, este putin riscant, dar in general e destul de liniste
-nu se da bombe acum
-e agitat in nordul libanului, la trablous, dar aici e calm
-sau cel putin ASTAZI a fost calm :)

ma, tu ti-o cauti cu luminarea , zic
-inch'allah, cataline!
-voia lui allah, ce putem face...

mamicta stie ce faci tu?, şarjez
- i-am zis că mă duc la eforie =))
- imi vine sa nu mai plec din beirut!!! ma fascineaza, mai ales frenezia asta a recostructiei, la nici un an de la razboi e o nebunie, peste tot se reconstruieste, cu un lux innebunitor! nu inteleg de unde vin atatia bani, totul arata ca-n elvetia!!!
-hai k plec acum, se aud niste bombe suierand, merg sa vad care trage in care, sa nu ratez!!!


Şi m-a lăsat mofluz, pradă propriilor amintiri din zone fierbinţi (Bosnia, Beirut, Prijedor). Ce să fac? M-am dus la frigider şi am mai luat o bere... (La anul, plănuim o incursiune estivală în Coreea de Nord).

Un comentariu:

Anonim spunea...

Eu zic sa regandesti plecarea in vacanta...alege Beirutul!cu un mic amendament...mergi imbracat ca o femeie locala, lasand sa ti se vada doar ochii, cu sprancene proaspat pensate, rimelati si umezi.
Si?Asteapta reactii, vei scoate o poveste pt blog, prea minunata, plus ca intr-adevar vei vedea un lux orbitor. Cineva spunea deunazi ca femeile lor, sunt invesmantate din cap pana in picioare, acoperite ca sa nu izbandeasca nici firul de lumina, iar cand ajung in saloanele de infrumusetare, unde sunt cliente fidele(ca deh, trebuie sa se ingrijeasca si sa-si astepte barbatii acasa), se dezbraca de cearsafuri de sub care ies cele mai elegante si scumpe rochii de seara sau de zi, cu cele mai indraznete taieturi ....unde s-or duce?
Asa ca vezi ce porti pe dedesubt...daca pleci in Beirut!