luni, 27 august 2007

moartea vine pe broad bandă

Iulian Comanescu îmi face un review pe blogul personal în urma căruia traficul îmi creşte considerabil. El este preluat şi de revista blogosferei romanesti (fără pasajul în care Comănescu mă urechează patern), precum şi de cîteva bloguri de jurnalişti care mă plasează la secţiunea bloguri favorite. Le mulţumesc tuturor.

Vînătoarea de hot spot-uri pe care am făcut-o în weekend la Sinaia ca să urmăresc viitura de hituri de pe blog a dus la următoarele rezultate:
- Hotel Sinaia, semnal puternic pe rază mare, dar recepţionere cu priviri ovine care nu cunosc parola.
- Pizzeria de la parterul hotelului, semnal slab (trebuie mers înăuntru, lângă ruter). Parola e 123PIZZA (majuscule) pentru cei cărora le e lene să mai întrebe la casă.
- Old Nick's Pub, semnal puternic de la Zapp wireless (id: free, parola: free). Free e doar 10 minute pe zi, suficient pentru ce-mi trebuia.
- Am mai fost la Breaza, la Lac de Verde, care au hot spot vodafone cu semnal foarte bun, dar piperat: 6 dolari pe oră.

La începutul anului, free hotspot.com anunţa debarcarea în Romania şi tot românul fojgăia nerăbdător din terminalele de ultimă generaţie. Cu mîna pusă streaşină la ochi îi aştept şi acum, ca bunicul pe americani. Se pare că au instalat deja vreo sută de bucăţi. Unde sînt (cînd ai nevoie de ele)?

5 comentarii:

Rin Tin Tin spunea...

What's the traffic? How many average/day?

Catalin Mihaila spunea...

eh, joc la grupa mica inca, cu un average de vreo 100 unici/zi...

Anonim spunea...

mamaaaaa, te-ai scos cata, a scris ditamai comanescu despre tine... abia astept sa ajungi la pagina 5 prezentand vremea, ca tot veni vorba de audienta, rating, vizibilitate, tiraj, potenta :))
fii mai degraba mandru de ai 2 moshuletzi care inca te citesc zilnic dintre fostii tai colegi din cladirea aia mare de vizavi de parlament.

Anonim spunea...

Trendy-utzule si glosificatule, unde-ti sunt linkurili catre cei pe care-i admiri, sau tu esti creme de la creme???

Catalin Mihaila spunea...

francoise, observatia e justa. O sa alcatuiesc o astfel de lista, in zilele care urmeaza.