miercuri, 25 martie 2009

Eric Sardinas la Becker Brau

Am fost la concertul Eric Sardinas de la noua cîrciumă Beker Brau. Nu mai fusesem în clubul respectiv de la un bal al bobocilor, de pe vremea lupilor albi, cînd clubul se numea Why Not şi era un fel de Bamboo pentru arabii valutişti din Grozăveşti.
Practic, arhitectura clubului a rămas aceeaşi şi au fost introduse mese lungi de lemn după layoutul german. Mi se pare mai slabă locanta decît fosta din spatele Casei Academiei. Metrul de bere e 70 de lei!!! Dincolo era mult mai ieftin.

De Eric Sardinas nu ştiam mai nimic, doar că e bluesman. Concertul a fost reuşit, Eric ştie la chitară, are o voce bună şi look de Slash cu barbă (inclusiv ţigară fumegînd, înfiptă în gripul chitării). Publicul (vreo 200-300 de suflete) a fost destul de entuziast, cooperant şi omogen, demonstrînd că Muddy Waters şi B.B. King sînt încă vii.
Am filmat un pasaj cu aceleaşi mijloace tehnice precare (stay tuned, plănuiesc să-mi iau un flip):



M-am distrat bine, dovadă stînd şi imaginea mişcată de mai jos:



(caption) Trebuie spus că la PLAYBOY, pachetul salarial conţine (pe lîngă bani, maşină de fiţe, telefon, vacanţe, asigurare full dental, various beneffits), o iepuraşă alocată după principiul ordonanţei asignate ofiţerilor superiori, animăluţ care este la dispoziţa angajatului 24/7. Aici, muşca dintr-un măr verde, imaginar.

P.S. Nu se mai fac angajari.

Niciun comentariu: