vineri, 6 martie 2009

Prisonbreak: playboyromania.ro

După şase luni în care am crescut mintenaş saitul playboy cu vreo 80%, săptămîna asta am înregistrat un boom de proporţii, graţie buzz-ului creat de apariţia Danielei Crudu în ediţia tipărită şi a linkuirii evenimentului de către toate saiturile de monden, bloguri şi forumuri.
Peak-ul a fost marţi, 3 martie, cînd serverele au icnit dar au rezistat eroic: 27.300 vizitatori unici. La un moment dat, am avut 3000 de conexiuni simultane pe streamingul filmului de making of!!! Asta e o problema. A doua zi, serverele n-au mai tinut si saitul a fost pe butuci citeva ore bune, pînă a trecut valul tsunami.
All in all, în momentul ăsta saitul e în trafic.ro pe poziţia 150 (după o evadare spectaculoasă din plutonul locurilor 500-600) şi pe 5 în categoria lifestyle.

Later edit: http://www.playboyromania.ro/ a atins, la zenit, locul 115 (imediat deasupra tvr.ro!!!) in clasamentul general si locul 3 in categoria lifestyle.

6 comentarii:

zoso spunea...

coincidenta, e in aceeasi zi in care "carnatul" a scris de voi. voi sa fiti sanatosi.

Catalin Mihaila spunea...

Multumim de urari, zoso. Ca ordin de marime, ai trimis de 10 de ori mai putini oameni decit showbiz.ro (si lista de refferali e f lunga). Nu zic ca e putin, zic doar ca exagerezi atribuindu-ti meritele. In plus, e un pic ciudat sa dai "stiri" otravite si apoi sa te bati in piept pe principiul: "unde da zoso, creste".

zoso spunea...

ca ordin de marime, eu nu ma compar cu showbiz. dar presimt ca tu compari o luna intreaga cu o zi.

nu dau stiri otravite, ti-am dau una peste nas ca te caci pe tine in articolul precedent si apoi urli ca tu esti mare si tare, uitand ca ala pe care il injuri a contribuit la succesul tau. asta ca sa nu mai aduc aminte de niscaiva propuneri indecente de pe mail...

Catalin Mihaila spunea...

Profesezi o logica schioapa. Daca eu iti ard o lopata in dinti si in cadere te prinde Daniela Crudu care se indragosteste de tine inseamna ca eu sint artizanul fericirii tale?
Cit despre propunerea de pe mail, nu e indecenta. Intre institutiile media se fac bartere (retine complimentul!). Daca am barter cu Guerilla si Europa FM, de ce sa n-am si cu tine? A, nu esti de acord? Ok, nici o suparare. Indecent era daca te rugam sa scrii ceva de bine oferindu-ti ceva la schimb.

zoso spunea...

logica schioapa e urmatoarea: hai sa facem, dar eu nu am bani. eu ce inteleg de aici? foame=viitor faliment. plus ca playboy usa nu se simte deloc bine. dar parabole si alte artificii de genul postului anterior pot scrie si eu. chiar mai rau, pentru ca de la mine nu are nimeni nici o pretentie. asta asa, de culoare, ca sa vezi ca pot fi mai carnat, daca vreau.

Catalin Mihaila spunea...

Tu intelegi ce vrei, insa intre a nu "avea bani" si "a nu fi dispus sa platesti cu bani" un anumit serviciu e o diferenta. Ar fi fost culmea, repet, sa am bartere cu Guerilla, 21, Kiss si Europa FM si tie sa-ti dau bani. Propun sa ne vedem lungul nasului si sa evoluam fiecare in liga sa.