vineri, 21 noiembrie 2008

The power of web 2.0

Deşi am impresia despre mine că sînt un power user de internet, am picat de fazan într-un mod ruşinos.

Ieri, un site web mi-a preluat toate adresele din agenda adresei de pe yahoo şi le-a trimis un mesaj. În el scria că eu cred că persoana x este sexy (unde x este fiecare din cele vreo 200 de contacte din adress book). Mai mult (şi aici e schepsisul!) mesajul oferea şi şansa unui răspuns ales dintr-o listă de adjective. Îmi imaginez stupoarea unor profesori venerabili, uimirea colegilor, încîntarea vreunor fete, înjurăturile altora şi îngrijorarea mamei în legătură cu sănătatea mea mintală. Ce să fac? Mi-am schimbat parola la e-mail, am tras aer în piept şi am aşteptat resemnat mesajele şi telefoanele.

Uimire! Persoane cu care nu am mai interacţionat de ani întregi se grăbesc să-mi mulţumească pentru omagii, mă califică în contrapartidă drept sexy, inteligent, ochios, etc. şi îmi povestesc ce s-a mai întîmplat în viaţa lor de cînd nu am mai vorbit. Pînă acum e de bine. Nu mi-a răspuns, încă, nici un bărbat. Aici e loc de multe glume.

Un comentariu:

Anonim spunea...

stiam eu ca trebuie sa fie o greseala ca ma consideri sexy...