Sezonul de hardcore party e în plină desfăşurare fără a-şi fi atins zenitul. Din ce în ce mai multe evenimente se anunţă, e aproape o veselie ca în vremurile bune. Joia e, se ştie, ziua predilectă pentru astfel de activităţi. Azi sînt aşa: Chivas, HP, Tubby Xmas Brew. Las maşina la birou, clar.
Pe piaţa de profil concurenţa e acerbă. Oamenii de PR caută cele mai tari locaţii, dau mailuri cu sute de recipienţi, telefoane mieroase şi alte sute de mailuri cu remindere. Juniorii lor dau telefoane cu texte preînregistrate, mimînd voioşia: Aţi primit comunicatul? Credeti că puteţi da o ştire? E grea răcănia.
De curînd, Campari a organizat un eveniment de branding scump şi fastuos în Casa Academiei Romane, bastion al gulerelor cu apret din belşug pe care îl credeam de necucerit. S-a putut (bravo, Sorina Topceanu).
Fratelli a devenit enervant prin repetiţie, deşi aici s-a dat gongul de deschidere al sezonului cu petrecerea Jack Daniel's, un reper în sezonul de toamnă-iarnă. Locaţia e odioasă mai ales pentru accesul-purgatoriu prin noroaie şi ştioalne.
Bugetele de PR cresc, muşcînd din cele de advertising. Telefonul sună mai des, iar inboxul geme.
Belşug sau valsul de pe Titanic?
joi, 30 octombrie 2008
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu