vineri, 3 octombrie 2008

Offroad la Cornu

In fieful domnului Nastase, la Cornu, am fost invitat de BMW la un drivetest on road şi offroad cu modelele dotate cu sistemul de tractiune integrala xDrive. Sistemul e un bijou, recunosc. De la transmiterea cuplului in proportie de 100% de pe puntea faţă pe cea spate şi viceversa, s-a trecut la transmiterea cuplului pe fiecare roata, in functie de graspul fiecareia. Sistemul e disponibil doar pe modelul x6 am impresia si e spectaculos. Curbele pot fi abordate mult mai in forta, pentru ca transferarea cuplului pe roata spate din exteriourul curbei contrabalansează cu succes forţele centrifuge.


Nu credeam ca se poate face offroad cu x3 sau cu x5, dar am avut parte de o surpriză. De la trainerul german am învăţat cum se abordează o pantă pe care se rostogoleşte ţărâna la vale, cum se trece un dîmb fără să atingi sau cum se iese dintr-o ştioalnă graţie nuştiu cărui sistem. E o senzaţie. Mi-a plăcut X6-le cu o noua motorizare, mult mai brutală decît ce am condus astă vară, noua serie 3 se ţine exemplar în curbe, iar x3-ul cu motor 3.0d e neaşteptat de puternic şi agil.



Am plecat de la eveniment spre Bucureşti cu un 745d pus la dispoziţie de organizator. Nu mai condusesem seria 7 şi cred că am facut un crush pentru şalupa din vîrful lanţului trofic marca BMW.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Ha! Ma bucur ca am stranit aceste impresii!

Sa vezi cand lasam noul şeptar! Atunci sa te tii!

Anonim spunea...

7 rools ma