miercuri, 3 octombrie 2007

Steaua - Arsenal, la fotolii

S-a întîmplat să fiu invitat în sectorul VIP (fotolii) la meciul de aseară de sponsorul Champions League, Heineken. Printre căscături, am notat următoarele: sectorul cel mai scump, cel cu fotolii este şi cel mai incomod. Spaţiile dintre rînduri sînt mai mici decît la fostul (o mai fi?) cinema Corso de pe bulevard, iar sectorul este complet vitrat, făcînd ca nimic din atmosfera de meci să nu pătrundă înăuntru. Vuietul galeriilor se aude în nişte boxe anemice, captat de microfoane slabe. Poziţia privilegiată a sectorului este singurul avantaj - de sus, jocul se vede ca-n palmă. Geamul pe care îl întîlneşte privirea însă face ca totul să pară o imensă plasmă (cu sunet de televizor pe lămpi).
Faţă de meciurile din ediţia de anul trecut a Champions League, cel de aseară a fost mult mai tranchilizant. Am notat amuzat prezenţa, în galeria englezilor, a unor grupuri de fani Arsenal din Bulgaria şi Serbia. După meci, Mark mi-a declarat că nu i-a mai văzut niciodată, dar că erau simpatici şi aveau tricouri false, chinezeşti.

Niciun comentariu: