marți, 23 octombrie 2007

Google searches

Nu contenesc să fiu uimit de minunile tehnologiei şi de infinitele opţiuni ale internautului contemporan precum şi de aleatorul rezultatelor. Pe net e ca în viaţă. Dai şi crapă. Nebănuite sînt căile domnului Google care îmi aduc vreo 27% din traficul de pe blog, dar şi mai neaşteptate sînt cuvintele de căutare cu care oamenii ajung la mine.

O doamnă (bănuiesc), sătulă de fotoliile masive primite moştenire de la soacră, îşi tastează în Google dorinţa ca unui peştişor de aur: "fotolii mai mici", îi şopteşte ea paginii fermecate şi ajunge la mine pe blog, dorinţa nefiindu-i ascultată. Un curios întreabă acelaşi motor de căutare cu delicateţea omuleţului lui Gopo "cine este pepe berciu", dar află cine sînt eu. Altul, mai abscons, biciuieşte motorul cu "mutare pussy" şi valurile înspumate îl aruncă pe plaja insulei mele. Un internaut care ştie ce vrea caută "şoarec bucătar film" şi află pe dată despre Ratatouille din încercarea mea de review. Un alt domn, în căutarea unui job sezonier, tastează franţuzit "serveur de ocazie" şi află despre viaţa mondenă din Bucureşti din prezentul blog. Cîştigătorul celor 100 de puncte puse în joc este un domn care se informează temeinic înainte să cumpere. "nuanţe de verde la Logan" pare a fi cea mai bizară căutare care duce spre blogul meu. La mai mare!

Niciun comentariu: