joi, 20 septembrie 2007

Fotbal cu pisică albă, pisică neagră

Datorită clipului care circulă pe net, astăzi, mi-e ruşine că sint din Buzău, chiar dacă paternitatea filmului este prezumtivă. Denunţ şi confirm, cu această ocazie, cruzimea buzoienilor, de la care am aflat (pe vremea liceului) şi alte poveşti despre acţiuni similare prezentate drept fapte de vitejie (tras pungă de plastic pe capul pisicii şi legat binişor la gît, aruncat recurent de pe bloc de 4 etaje pisică_ghinionistă_dar_cu_7_vieţi, care cu fiecare salt îşi pierde cîte una dar şi din abilitatea de a cădea în picioare şamd).

Cred că a venit vremea pentru înfiinţarea poliţiei animalelor în Romania care ar trebui să pedepsească astfel de fapte de violenţă. Eu am semnat petiţia, iar înaintea mea au mai semnat vreo 7 mii de creştini, în doar cîteva ore.

Nimic glamouros azi, scuze.

Un comentariu:

Doru Oprişan spunea...

mda.. o tara de viteji :(