luni, 24 august 2009

Carlsberg Golf Cup 2009

Carlsberg Golf Cup s-a reinventat

Duminică a avut loc o nouă ediţie a Cupei Carlsberg la Golf care are loc, în mod tradiţional la Breaza, la Lac de Verde. Cred că e a patra ediţie la care particip. Am mai scris aici despre una din ele.

Conceptul de anul ăsta a fost poate cel mai bun din tot ce am văzut. Scurt şi la obiect. Criza ajută la brevitate iar brevitatea e bună. Pînă acum jurnaliştii erau chemaţi să observe swingul formidabil al domnului Cataramă (care a rupt un iron în faţa mea) sau poziţionarea superpremium a domnului Lucian Viziru (un jucător bun, altminteri), vreme în care erau puşi să bea beri şi să evolueze la grupa mică pe diverse greenuri de putting. De data asta, jurnaliştii au jucat pe bune, pe terenul pentru premianţi. Au fost aduse şi vedete, pentru o tonică tabloidizare a conceptului (Damian Drăghici, Andreea Antonescu, Ana Maria Ferentz, Mihai Morar). S-au făcut doar trei găuri, însă sentimentul a fost de golf adevărat, pe care doar swingul unui drive reuşit îl dă, şi nu loviturile molcome de putting.





Am reuşit performanţa unică duminică (din cîte ştiu - poate greşesc) să dau mingea pe green din primul drive (lucky shot?), însă overall nu am avut o prestaţie reuşită, lovind de 5, 4, 5 ori la cele trei găuri. Premiul cel mare (o excursie în Europa!) s-a cîştigat cu 4, 4, 3.

Am remarcat cu plăcere ţinuta deosebită a instructorilor: calmi, blînzi, extrem de răbdători şi arborînd un protocol englezesc. În fapt, golful ca sport are două seturi distincte de reguli: de desfăşurare a jocului şi de etichetă. Nota 10 pentru organizatori şi gazde.

Un comentariu:

Alina Oprea spunea...

Si "gazdele" sunt de acord, a fost cea mai reusita editie. Multumim ca ai ajuns :)