miercuri, 14 octombrie 2009

Top 5 romanian hits

Top 5 piese romaneşti (leapşă de afternoon de la Simona)

1. Roşu şi Negru - Alfabetul (demenţial şi videoclipul, nu trebuie ratat)
2. Phoenix - Mugur de fluier
3. Iris - Cine mă strigă în noapte
4. Timpuri Noi - Mistreţul (fuga prin porumb)
5. Ilie Micolov - Dragoste la prima vedere :)

Au ratat topul la mustaţă Aurelian Temişan cu O poveste din vest (n-am găsit pe nicăieri piesa) şi Angie Similea cu Omleta din ouă de broască ţestoasă Hu hi.

Simona Tache, Şeremet, vă pasez această leapşă.

P.S. Pentru fanii adevăraţi recomand Naţional FM care s-a rebrenduit pe muzică romanească.

3 comentarii:

Unknown spunea...

Sa-ti traiasca famelia, boiarule! Imi ardea buza dupa niste muzica romaneasca aici printre canguri:-)

Bodhidharma M. Popescu spunea...

Unul dintre cele mai frumoase clipuri romanesti, dupa parerea mea: http://www.youtube.com/watch?v=yaUwrIyKiNk

(Andries - "Cea mai frumoasa zi")

Enjoy!

Anais spunea...

Ca sa fim in ton cu vremea de afara Nicu Alifantis - Emotie de toamna
http://www.youtube.com/watch?v=cOFD_tCmiNI&feature=related ....
Bodhidharma merci pentru sugestie, nu am mai ascultat melodia aceasta de secole