miercuri, 15 aprilie 2009

7 sins cunosc pe lume

De mai multe săptămîni, clubul Cuando face un push admirabil, organizînd petreceri pentru fiecare păcat din cele 7 pe care le ştim de la Brad Pitt încoace. Conceptul 7 sins e rezultatul laboratoarelor de creaţie şi btl de la Wunderman. Practic, e cam tot ce se organizează în aceste vremuri de criză în Bucureştiul tristounet, de aceea efortul lor e încă şi mai admirabil.



Am participat la două păcate din şase cîte au fost celebrate pînă acum: invidia + lenea. N-a fost rău nici unul. Ambele au fost catalizate de prezentări de lenjerie intimă făcute de modele dezirabile din registrul bamboo-fratelli.

Detaliul care mi-a plăcut cel mai mult au fost narghilele din seara dedicată lenei. Nu mai fumasem narghilea de cînd am fost la Beirut şi a fost şi uşor proustiană experienţa.

Şi mi-a mai plăcut MC-ul malac & negru care pentru că nu găsea suficiente superlative cînd o domnişoară în lenjerie intimă defila prin faţa lui, îşi rezuma admiraţia printr-un onomatopeic şi simpatic "Pooow!"




De la stînga la dreapta: Silvia Giurcă (Wunderman), eu, Cristi Munteanu (TBWA), Mihaela Muresanu (Wunderman) şi Aura jenesaispas (Wunderman)

Niciun comentariu: