Inerţia de care dau dovadă trusturile de presă puse în faţa asaltului digital e cel mai bine arătată de performanţele în social media. Numeri pe degetele de la două mîini publicaţiile care au înţeles/intuit forţa twitter-ului.
La capitolul glossy, situaţia e albastră. Există doar trei publicaţii (toate din Sanoma Hearst) care însă performează palid pe twitter. Ele sînt Story, Cosmopolitan şi FHM. Toate trei la un loc au mai puţini followeri decît PLAYBOY Romania singur (nemaivorbind de followerii duplicaţi)!
În fapt, ca să mă laud pînă la capăt, PLAYBOY Romania e liderul twitteristic al tuturor entităţilor media din Romania. Am întrecut Financiarul de ceva timp şi nu mai e nimeni deasupra.
Să-mi fie scuzată lipsa de modestie, dar mă plictisesc fără challengeri (FHM, se aude? Mişcaţi un pic! N-aţi mai postat nimic de pe 28 octombrie! La fel şi cu saitul ala - păi se poate să aveţi în octombrie ~jumătate din unicii noştri?)
Au scris mai pe larg despre conturile de twitter ale entităţilor media Comanescu şi Ulmanu.
luni, 23 noiembrie 2009
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu