Industria de publishing a mai facut un pas inspre advertiseri. Numarul de februarie al editiei americane a vindut un proiect special pe cover 1 pentru rotunda suma de 250.000 $. Cititorii sint incurajati (prin bula "OPEN HERE" de pe umarul presedintelui) sa deschida o feastra in chipul lui Barack Obama, pentru a gasi o reclama la o emisiune de pe Discovery Channel.
Dupa ce Esquire US a avut prima coperta din lume realizata din hirtie electronica (octombrie 2008), iata si prima reclama pe coperta 1 a unei reviste glossy, un precedent greu de bagat sub pres de departamentele de vinzari si imposibil de ignorat de clientii pushy (pleonasm?).
Mai multe detalii se pot citi aici.
2 comentarii:
imi place ca spiritul "it's all about what you can do for your country" americanesc functioneaza si chiar ne-au filmat un videoclip de 4-5 secunde in care ni se arata cum trebuie folosita reclama
astept coperta playboy cu elena udrea, imbracata, cu o bulina in dreptul chilotilor barbatesti pe care ii poarta. bulina care ne va dumiri asupra dilemei: doamna cocos e cocos?
Trimiteți un comentariu