marți, 30 decembrie 2008

Best of 2008

  • Cel mai mare challenge: cel de a-l refuza pe magneticul domn Liberis si preaminunata sa franciza GQ in favoarea online-ului care ma atrage mai mult.


  • Cea mai tare petrecere de anul ăsta. E greu, dar eu cel mai bine m-am simtit la petrecerea anuala Wunderman si la evergreenul Jack Daniel's.

  • Cel mai tare concert: Metallica


  • Cel mai tare drivetest. Vw Scirocco de la Lisabona, Portugalia.


  • Cel mai tare presstrip + petrecere. Lifeball 2008, Viena, clar. By Mini. O experienta la care diger si acum ca un sarpe la antilopa. Imi pare rau ca nu am scris aici despre asta (am scris doar in PLAYBOY si in Catavencu), insa dupa ce m-am intors, am stat vreo citeva luni cu gura cascata si falca-n poala, incapabil sa scriu mai nimic despre asta. Pe urma, a fost prea tirziu. Ingrediente: Sharon Stone, Linda Evangelista + un avion plin de modele de la New York pentru megaprezentarea Agent Provocateur. Citeva poze, doar pentru flavour:




  • A, anul asta am facut primii bani din blogging. :)

Multumesc celor care ma citesc si le promit ca la anul o sa fiu mai harnic la postat.

Happy 2009!

Un comentariu:

Alexandru spunea...

Vreau si eu la LifeBall! Inebunitoare pozele!